Systém pro hromadná oslovení
KISS předá informace mnoha příjemcům zároveň. Pomáhá v krizových situacích i za běžného dne.
O systému KISS
Efektivní hromadná komunikace
KISS umí rychle informovat velké množství adresátů pomocí předem připravených komunikačních scénářů. Jasně definované skupiny adresátů oslovuje hlasem, textovou zprávou, e-mailem nebo pomocí upozornění do mobilní aplikace. Textace zprávy pro jednotlivé cílové skupiny se může lišit, nastavit lze také různojazyčná komunikace. Pokud je třeba, sbírá systém KISS odpovědi oslovených a zachová se podle nich.
Spolehlivá automatizace ve stresu
Ve stresových situacích postupuje přesně podle scénáře a tím eliminuje nedostatky v oslovování způsobené lidským faktorem. Za normálních okolností chrání osoby a majetek, ale hlavně šetří čas a peníze.
Rozsáhlá a monitorovaná komunikace
Systém KISS je v rámci jedné aktivace schopen oslovit neomezené množství adresátů. Okamžitě po odeslání sdělení je možné sledovat, kdo informaci obdržel, kdo ji vyslyšel a kdo ještě ne. Součástí každého scénáře je také záznam pro zpětné vyhodnocení (čas spuštění, oslovené osoby a jejich reakce).
Scénáře pro různé situace
V KISS jsou uložené pokyny (pravidla), koho a jakým způsobem má systém v určitých situacích kontaktovat — jde o takzvané scénáře.Těchto scénářů můžete připravit neomezený počet.
Krátké představení systému KISS
KISS se přizpůsobí vašim potřebám
Cílená sdělení
KISS může poslat informace plošně na všechny zaměstnance, nebo je předá pouze vybraným skupinám příjemců.
Personalizace
Každý z příjemců odbrží pro něj relevantní informace – jiné sdělení posílá systém vedení, technikům nebo zdravotníkům.
Jazyková flexibilita
KISS umí komunikovat několika jazyky. Text sdělení je možné před aktivací upravit a vložit do něj podrobnosti.
Aktivní zpětná vazba
Systém dokáže požádat příjemce o zpětnou vazbu. Ihned ji zobrazí a může se podle ní i zachovat (eskalace sdělení).
Jak KISS předává sdělení
Náš systém je připraven na různé situace a způsoby informování. V krizových i dalších nestandardních situacích je nejdůležitější čas a rychlost doručení sdělení, proto KISS nabízí 8 způsobů, jak předat důležitou informaci v co nejkratším čase.
Hovor – je prioritou číslo jedna, v krizových situacích se nelze spoléhat na sdělení přes SMS či e-mailem. Náš robot dokáže z hovoru sbírat i odpovědi od adresáta.
SMS – důležitý kanál, který lze využít samostatně pro různá sdělení, na něž není třeba ihned odpovídat. Zároveň také zvládne sbírat odpovědi od adresátů.
E-mail – kanál vhodný pro sdělení, na která není třeba reagovat ihned.
Zpráva na počítače – KISS zobrazí důležitou zprávu na počítačích zaměstnanců.
Mobilní aplikace – díky naší aplikaci můžete přijímat sdělení přímo do ní.
WhatsApp – nechcete mít aplikaci? KISS vám může zaslat sdělení i na WhatsApp.
Akustická hlášení – informace, že se něco děje, je možné předat do reproduktorů a podobných zařízení.
Hardwarovové prvky – informování lze navázat také na zařízení (majáky, rolety, závory, elektronické dveře apod.).
Komunikační scénáře a jejich příprava
Pro různé situace
V systému je možné připravit komunikační scénáře pro nejrůznější situace – například pro bezpečnostní incidenty, události v provozu, živelní pohromy nebo běžné informování osob. Nastavení scénářů nabízí řadu pokročilých funkcí, ale spouštění je velmi jednoduché – stačí kliknout na spouštěcí dlaždici.
Jakými způsoby se vyvolává akce
KISS nabízí řadu způsobů, jak spustit hromadnou komunikaci.
Systém KISS je v rámci jedné aktivace schopen oslovit neomezené množství adresátů. Okamžitě po odeslání sdělení je možné sledovat, kdo informaci obdržel, kdo ji vyslyšel a kdo ještě ne. Součástí každého scénáře je také záznam pro zpětné vyhodnocení (čas spuštění, oslovené osoby a jejich reakce).
Výhody systému KISS
Praxí prověřená, spolehlivá,
plně automatická platforma
Neomezený počet kontaktů
a komunikačních scénářů
Eskalace nepřijatých sdělení
na další úrovně příjemců
Rychlost a preciznost oslovení
s okamžitým sběrem odpovědí
Možnost opakovaného oslovení,
pokud adresát nereaguje
Informování adresátů kombinací
různých sdělovacích kanálů
Vícejazyčná komunikace
s automatickým překladem
Oslovení na základě
aktuálního stavu adresáta
Graficky zpracovaná data
pro zpětnou vazbu a vyhodnocení
Praxí prověřená, spolehlivá, plně automatická platforma
Neomezený počet kontaktů a komunikačních scénářů
Eskalace nepřijatých sdělení na další úrovně příjemců
Rychlost a preciznost oslovení s okamžitým sběrem odpovědí
Možnost opakovaného oslovení, pokud adresát nereaguje
Informování adresátů kombinací různých sdělovacích kanálů
Vícejazyčná komunikace s automatickým překladem
Oslovení na základě aktuálního stavu adresáta
Graficky zpracovaná data pro zpětnou vazbu a vyhodnocení