Využití Svolávače ve zdravotnictví

Ať už hledáte pomocníka pro traumatologické plány nebo systém na řešení provozních záležitostí, Svolávač díky hromadné komunikaci ušetří drahocenný čas.

Připravené scénáře automatizují oslovení zdravotníků i ostatních zaměstnanců. Systém je dobrou oporou pro traumatologické plány i běžné záležitosti. Díky Svolávači se ale také ihned dozvíte o nebezpečné osobě v areálu, nebo že na výpadku proudu technici pracují.

Úspora času: Úspora času

Všestrannost systému: Všestrannost systému

Rychlost komunikace: Rychlost komunikace

Vedení nemocnice

Svolávač pro vedení nemocnice

Pro vedoucí pracovníky je nezbytné mít včas kvalitní informace. Svolávač mi je doručí až do jejich telefonu.

Připomenutí pravidelných porad, informace o hromadné nehodě, sdělení, že se v areálu pohybuje nebezpečná osoba, to všechno se díky Svolávači dostane v okamžiku k vedoucím pracovníkům. Je tedy možné včas začít na danou situaci reagovat — ideálně opět pomocí svolávacího systému.

  • Svolání krizového týmu
  • Informování o pravidelných i mimořádných poradách vedení
  • Plošné informování zaměstnanců

Svolání není nijak složité, intuitivní průvodce pomůže vedoucím vše nastavit a spustit. Systém zahrnuje i takzvané scénáře, které vše usnadní. Jsou připraveny pro různé druhy situací. Po celou dobu má svolavatel přehled o tom, jak vše probíhá.

Při mimořádných událostech má management v rukou mocný nástroj pro rychlé svolání krizového týmu. Když se někomu systém nedovolá, zkusí to znovu za chvíli, případně osloví vybraného zástupce.

Lékaři a sestry

Svolávač pro lékaře a sestry

Spuštění traumatologického plánu je otázka chvíle. Díky Svolávači jsou klíčoví lidé rychle na určeném místě.

Při spuštění traumatologického plánu může systém oslovit plošně všechny zaměstnance nemocnice, nebo kontaktuje pouze vybraná oddělení či osoby. Pokud daný traumaplán počítá s oslovením osob mimo rámec nemocnice, i to je samozřejmě možné.

  • Informace o hromadné dopravní nehodě
  • Svolání krizového štábu
  • Upozornění při zvýšené radiaci v jaderné elektrárně
  • Oslovení ohledně úniku nebezpečných látek

Samotné oslovení je jednoduché, a to díky takzvaným scénářům. V nich je uvedeno, komu a jak se bude volat (nebo například posílat SMS) a především co je obsahem sdělení. Jako příklad uveďme traumatologický plán pro únik nebezpečných látek ze zimního stadionu.

V českobudějovické nemocnici připravili scénář, který by se spustil, pokud se rozšíří chemikálie ze sportovního areálu. Připravili text sdělení a určili, že má systém volat členům krizového štábu a počkat na jejich odpověď.

Personál nemocnice

Svolávač pro personál nemocnice

Pokud by zkolabovala síť, zaměstnanci se ihned dozví, že se pracuje na nápravě.

Svolávač pomáhá nejen zdravotnickému personálu, ale také všem ostatním zaměstnancům. Ať už jde o techniky, nebo bezpečnostní specialisty, systém se postará o rychlé předání informací.

  • Výpadek proudu
  • Kolaps počítačové sítě
  • Porucha telekomunikační techniky

Když vám kvůli poruše neustále volají spousty lidí, ani není čas na řešení samotného problému. Právě to je ideální chvíle na spuštění Svolávače — systém dá všem na vědomí, že technici pracují na odstranění poruchy...

Není tomu tak dlouho, co se ve střešovické nemocnici odehrály incidenty se střelnou zbraní. Nabízí se otázka, jak co nejvíce snížit riziko útoku na zdravotnická zařízení. Svolávač považujeme za součást prevence a nástroj pro krizovou komunikaci. Ve vypjatých chvílích pomůže kontaktovat bezpečnostní pracovníky, vedení i lékaře.

Pacienti a příbuzní

Svolávač pro pacienty a příbuzné

Když se změní ordinační hodiny, pacienti se to okamžitě dozví a mohou podle toho upravit svoje plány.

Svolávač má co nabídnout i pacientům a jejich příbuzným. Nikoho asi dvakrát nepotěší, když se zbytečně vypraví za lékařem, který minulý týden změnil ordinační hodiny. Ta informace se k pacientovi nedostala — přestože je uvedena na webových stránkách...

  • Se Svolávačem se sdělení se dostane až do mobilního telefonu příjemce
  • Adresát není zahlcován množstvím pro něj nezajímavých zpráv

Nabízíme praxí prověřený způsob, jak hromadně informovat pacienty či jejich příbuzné o tématech, které je zajímají. Někdo chce být v obraze ohledně ordinačních hodin, zatímco pro rodinné příslušníky pacientů jsou důležité návštěvní hodiny.

Doplňkový modul DESK nabízí možnost seznamovat příjemce s upřednostněnými tématy. Je to jednoduché. Pacient se zaregistruje k odběru tematických SMS — zaškrtne například téma Ordinační hodiny. Vždy když bude nemocnice rozesílat informace o změnách ordinačních hodin, dostane se tematická SMS k příjemci.

Svolávací systém podporuje zastupitelnost osob

Pokud se nepodaří důležitou informaci doručit, systém osloví vybrané zastupující pracovníky.

Opakovaná oslovení zdravotníků

Pokud ve vaší nemocnici pravidelně rozesíláte hromadná oznámení — například o poradách, vizitách nebo třeba jednání etické komise —, mohla by se vám hodit funkce pro opakovaná oslovení. Svolávač umí zasílat sdělení ve vámi vybraných intervalech. Jednou nastavíte rozesílku informací o pravidelných poradách, a Svolávač se každý týden postará o vše sám...

Rozumím

Na těchto stránkách používáme soubory cookies, pomáhají nám se statistikami návštěvnosti.